fredag 16 april 2010

Yeah yeah yeah la la la

Jaaarååå!!!!! Kom till hilfiger igår lite halvtaggad. Min position blev nedervåningen bland tjejkollektionerna och lite från herr. Det tog inte lång stund innan jag hade fullt upp med en fransk tjej som aa vad ska man säga.. hon var inte rädd för att klä av sig inför folk direkt. Var tvungen att slänga in lite från mitt "fantastiska" franska vokabulär och det slutade med en affär på en skinnjacka för 400 pund, tres bien. Kom igång riktigt bra och lyckades charma några spanjorskor som lättade på plånboken. Trivdes jävligt bra, personalen var as sköna och det var underbar stämning. Så alldeles nyss ringde Hilfiger och gav mig jobbet! Jag tackade yes på en gång.

Allt känns jävligt bra idag och ikväll blir det party. READYAYEREADY for the weekend!

Calvin Harris – Ready For The Weekend

Calvin Harris – Yeah Yeah Yeah La La La

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar