måndag 12 april 2010

Peanut brain

Tjooo modde här! Kom precis hem från jubilee line. Var där och plockade upp phillen på french connection för en sen lunch. Det fick bli mackor från Pret och en juice. Fan vad vi äter mackor! Mackor till frukost, oftast blir det samma till lunch och sen något mer kulinariskt till middag. I alla fall så snackade jag med managern på fcuk och de behöver en ny anställd om 2 veckor så får se om jag slår till på det. Jag har fått lite insider info av phillen som tyder på att de vill ha oss båda.
Annars har jag inte gjort mycket idag. Försökt börja tjäna in lite extra deg på pokern...... vilket inte gått så bra..... Som vanligt börjar det bra men slutar med att man tittar på saldot där det står: 0.00 kr.. Det viktigaste är att man försöker och gör sitt bästa har jag fått lära mig så det mottot kör jag vidare på så vänder det en dag!



Igår satt jag uppe halva natten och kollade klart på US Masters på Augusta. Det visades riktigt grym golf stundtals. Tyvärr vann ju inte Tiger men fan man kan inte vara sexgud och golfgud på samma gång, det hade varit lite för orättvist mot oss andra. Stor eloge till Mickelson som tog hem turneringen för 3:e gången och får inte heller glömma bort Matteo Manassero, italienaren som blev den yngsta någonsin att ställa upp med sina ynka 16 år på nacken. Krossade mer än halva startfältet och blev också första amatören sen 2005 att klara sig till sista dagen. Slutresultat +4 och en 36 plats. Bra lirat!

Nu blir det afternoon tea med Digestive. Have a nice evening!


Ibland undrar man ju!?

1 kommentar:

  1. Bjk Raggaren ZiMba!12 april 2010 kl. 18:48

    TJENIXEN GRABBAR! Nu sitter vi här igen efter jobbet i Drammen lika glada att läsa eran blogg!
    SES i sommmar! Crille & Jag vill att ni ska njuta av en låt som vi har dunkandes här i vagnen!

    Discocrew - Husvagn
    (finns på spotify)

    Hade Gött! Pöss!,

    SvaraRadera