tisdag 27 april 2010

top of da morning to ye lads

zup zup zup

Bra dag.
adolfs första dag på jobbet gick bra mycket och lära sig osv. på mitt jobb så fick vi reda på att man måste kunna en massa saker för det ska komma nån vilken dag som helst och våldgästa och fråga en massa frågor och så ska dom betyg sätta butiken och vi har tydligen haft bra resultat varje år och nu känner jag lite press haha palla, nej men jag kan faktist alla spring bling, totally tropical, fast pack och notice me prints fåniga namn jag vet. det andra jobbiga är att man måste kunna berätta om dem.. och kunna the best sellers och 3 key pieces. IAF Gant ringde idag och dom ville att jag skulle komma förbi på fredag på intervju MMHMMM är inte så jätte nervös faktist, hoppas man får det så det händer lite saker.
nu sitter jag i soffan själv och tittar på american G, en riktigt heavy film. I morgon ska jag ta med mig min boombox och läderkulan till nån park med tobbe så får vi se om det blir lite dans och joga bonito, man vet aldrig vad som händer med boombox. a Boombox is not a toy!
dagens väder har jag faktist ingen aning om hur det har varit har bara varit inne och jobbat hela dan började 8 så gick upp halv 7 och tog en kopp te, har verkligen stupat för te. igentligen gillar jag inte det så jävla mycket men det är riktigt chill faktist. Man tappar upp ett varmt bad och dricker lite te och lyssnar på toto!...

17 grader och solsken imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar