torsdag 15 april 2010

All in!

God dag!
Igår var det en lugn dag för min del. Lunchade med phillen och sen gick jag och kikade lite på kläder. Drog hem sen och fortsatte med mitt försök på att skaffa en liten "pokerkarriär" som hittills inte gått så bra men IGÅR då vände det!! Så vid halv 7 hade solen hittat fram genom molnen och jag gick tillbaka till canary wharf och inhandlade 2 schyssta bomullströjor i fräscha färger till sommaren. Väntade 30 min på att phillen skulle sluta och när han kom ut från butiken erbjöd jag en kall bääääärs vid vattnet i solnedgången. Grymt!



Idag har jag suttit och lirat poker sen 12 tiden och tro det eller ej men idag har det gått dubbelt så bra, helt otroligt! Nu väntar duschen och sen luncha med min sambo. Efter det ska jag hämta upp våra bankkort och klockan 18.00 då har jag trial på Tommy Hilfiger på regent street. Har faktiskt lite fjärilar i magen men ikväll då jävlar ska jag visa Roberrrtooo att jobbet är mitt!!!

Those Dancing Days – Dischoe

Heejsvejs!

1 kommentar:

  1. Christopher Råsberg9 maj 2010 kl. 21:06

    gubbs! fan va gött att ni båda har jobb och har lyckats där nere. Jag vill bara komma och krama på er nu. Vi måste prata på skype någon dag. skaffa skype och lägg till Croffecroffe! Puss/ Råsberg

    SvaraRadera