måndag 12 april 2010

2freeway color senare

JAAAA! Jag klarade 5dar! fan va nice, nu har jag ledigt en dag....
nej men det är grymt skönt, fötterna är ömma och man är lite virrig men annars mår jag fan fint! btw idag så fick jag ta kassan första gången var jävligt knepigt när man skulle trycka på kassan samtidigt som man läste vad varje knapp gjorde OCH man skulle snacka med kunden om saker jag verkligen inte bryr mig om som hur var din dag? vad har du gjort idag? ska du ha klännignen till nått fint tillfälle?... like i care, sen var man tvungen att säga du har 14dagars öppetköp och 28dagars bytesrätt och allt på engelska sen var man tvungen att slå in grejerna och lägga i påse. det är ju inte direkt som donken då man står och viker burgare och lägger chickenbitsen i fritösen. nej men inte för det är dåligt jobb men jag säger att det är fan svårt men kassa skiten och när allt ska vara på engelska . nej men man lär säg, och sen blir det till en rutin typ. så sitter det i bakskallen för livet som ett frimärke i en frimärkssammling.
jaja iaf fan dagarna har gått rätt fort och det har varit chill på jobbet har träffat några coola människor och några som luktar jävligt mycket svett. som en snubbe idag som jag skulle hjälpa han luktade så jääääääävla äckligt och så skulle jag gå runt med honom och visa vilka braller som skulle kunna vara nice på honom.ANNARS IDAG: ja annars idag har det inte hänt så mycket ska laga mat nu och äta god mat med min sambo, min amigo, mi hombre, kommer blir potatis klyftor, stekta champinjoner och en halv gås som vi sköt förra veckan.
IMORGON DÅ: ja imorgon är ju jag ledig så då jävlar ska jag upp tidigt och spela tennis sen åker jag in till stan och kollar om mitt bankkort har kommit och sen blire fönstershopping hela dan, fan va kul! .....
ja fan ska man göra..
lyssnade på den här låten imorse
Journey – Don't Stop Believin' samtidigt som jag skuttade och sjöng för fulla muggar. det var nice







hitta smygtjockisen

ska äta nu peace
btw det är phillip


1 kommentar: