lördag 24 april 2010

Det är som sommaren med sommar jobb

Florence + The Machine – Dog Days Are Over
ni som har spotify lyssna annars jävlar! lyssna låten samtidigt som ni läser
HEJ.... KUUUL!
vilken vecka! ledig 3dar jobba en dag ledig igen?? thats how I roll, jobbade idag och imorgon är jag ledig vilket betyder att jag får vara uppe sent! så nu ligger jag i badkaret och dricker lite och lyssnar på enya och GLADIATOR soundtracket ikväll ska vi till funky budha och träffa några polare. var ute i torsdags på nån jävla vip grej som blev roligt... haha aja funderar på att åka hem sista april men det ska ju tydligen snöregna så blir rätt otaggad men vi får se jag och adolf kanske tar flyget upp, hade ju varit roligt att överaska alla.
vad har annars hänt? jo adolf var på tommy idag och skrev på massa papper att han inte skulle sextrakassera sina jobbar kompisar och kunder och annat om att han inte ska vara rasist. så han börjar på MÅNDAG! det känns som att vi har fått ett varsit sommar jobb på nå cirkus och det är solit varje dag och man är långt i från hemma!
btw har laddat ner solsidan! hahah så jävla bra! bästa programet sverige någonsin tryckt ut ur sitt tajta röv hål, garvar så fort nån kläcker ut nått ur käften!
nej nu orkar jag inte blogga mer börjar bli ett russin i det här badkaret pluss att det känns konstigt att ligga här när man har gäster. ajusste dom dagarna jag har varit ledig så har jag shoppat gått till stan från lägenheten vilket inte tog så långtid, såg dock ut som en turist enda som fattades var midjeväskan och snabba briller, och jag sökte på gant igen min hund tobbe skulle försöka trycka in mig där. hoppas hoppas. håll tummarna och be till gud. a men nu drar jag vi hörs och ses
ajusste vi har fått färg oxå!
peace bice

1 kommentar: