fredag 9 april 2010

mother africa

hello! my name is phillip and I am 20years old.
Ja men då har jag ju jobbat 2 dar då, och det har gått rätt bra faktist har inte gjort bort mig alls faktist har inte eldat upp nån har inte gett bort 20 000p.
valde ut lite grejer från jobbet idag ett par chinos, skjorta, piké, cardigan och ett par finbyxor. jag kan inte påstå att dom har snyggaste killkläder men fan tjej kläderna är riktigt sköna må jag säga! till bra priser oxå. så om ni har vägarna förbi så kom till fcuk i jubileemall så ska jag visa er vad jag menar.
vad händer i helgen då? jo för min del blire jobb och bara chill kanske en bärs imorgon, vad händer för er? kommentera gärna, vill få igång en konversation med er läsare.
btw igår så satt jag och adolf och lyssnade på två getto snubbar som bråkade utanför vårt hus, lät så jävla coolt! lät exakt som när green street hooligans snubbar pratar med varandra, kan inte direkt försöka låta som dom så jag ger lite hooligan film tips där dom pratar så.

  1. the firm
  2. The Football Factory
  3. Green Street
  4. Cass
  5. The Rise Of The Foot Soldier
  6. Mean Machin
saker jag inte skulle banga på att få


bild 1,2,3 är från acne. bild 4 gant rugger bild 5 duchamp bild 6,7 paul smith bild 8 red brick shoes. jag vet att alla grejer inte är billiga direkt men man hade ju inte bangat

btw det kommer mer saker jag inte skulle banga på att få inom kort.
peace fis

1 kommentar:

  1. Christopher Råsberg9 april 2010 kl. 20:45

    Saker jag inte skulle banga på att få:D hahahahaha

    så jävla härlig

    SvaraRadera