fredag 30 april 2010

hellre en rövare i polen än en polare i röven

denna dag har varit intressant, haft intervju med GANT vilket gick helt okej ska inte klaga, känner lite att jag kunde gjort bättre på vissa saker. men vi får hålla tummarna! annars har jag bara gått runt på stan och kollat i en jävlans massa butiker och en butik som jag verkligen gillade var National Geographic som var riktigt jäkla cool hittade as coola briller och dom hade skit snygga tavlor och sånt. när man gick in där och tittade runt så tänkte man verkligen fan man kanske ska bli en upptäckare och upptäcka saker.... sen kommer man på fan allt är ju nästan upptäckt... eller? jag tänkte typ fan är det nått man pluggar eller är det bara nått man går och gör? och om man bara går och gör det så måste man ju ha cash! ska man gå till national geographic och fråga dom tja har ni några lediga jobb för upptäckare? skulle vilja bestiga ett berg och fajtas med några lejon. dom hade riktigt coola plånböcker, väskor, skor och skjortor!tänk om man var lite mer som indiana jones! han är ju en riktig upptäckare! men han är riktigt smart oxå tror han är professor eller nått, eller blandar jag ihop en massa filmer nu? hahaiaf det här var min intervju outfit!
hittade inte sakerna på National Geographics hemsida, skumt och dåligt! men här hittade jag några coola saker iaffan ville verkligen visa brillerna och skorna dom var skit coola! och dom hade riktigt snygga rutiga skjortor!!
aja ni får gå dit! det ligger på regent street. grym butik!!


1 kommentar: