onsdag 7 april 2010

doritos, mars glass, mjölk och the heartbreak kid


london pics

Vilken jävla lång dag! har seriöst gått 230mil, jag har gått så mycket idag att mina skor sulor har bokstavligen gått sönder! men vi har ju gjort bra saker idag, imorse hade vi möte med en bank brud där vi kirrade bankkort. loyds btw för er som vill flytta till london, så har dom ett bra typ av bankkort för invandrare som mig och adolf och alla andra indier.
sen har skrivit ut ett nytt cv men igentligen behövdes det inte för att dom ringde från fcuk och sa att jag skulle börja där imorgon!!!! WOHOOO, nej men det blir nog kul.
så då har jag 10min gång till jobbet vilket är jävligt nice! Adolf har haft intervju idag med tommy, och reiss ska ringa honom imorgon och säga om han fick jobb där eller inte och om han får jobb där så jobbar vi skit nära varandra vilket är skit nice men allt det där får han berätta sen.
jag köpte en plånbok från h&m idag för 2pund vilket var schysst som fan!
och jaa vad har hänt dom andra dagarna som vi inte har bloggat? jo vi har köpt filmer från alibabas kött och video och vi har varit ute på några as sköna hak! vi har sökt jobb på en skön pub som bartender och vi skulle prov jobba på fredag men jag tackade nej eftersom jag redan fick ett jobb. Jag har klippt mig! och vi var på en as cool marknad där jag köpte ett par coola briller för 1pund!!! skit billigt och sen köpte vi skit snygga planscher. vi har faktist haft rätt schysst väder riktigt varmt igår och idag var det väll typiskt england väder men det ska vara sol hela veckan tydligen. btw odålig messi är fan vad han äger!!! aja vill inte dra ut på det mer då kanske ni alla läsare tröttnar
aja vi hörs imorgon peace bice

alla engelskaflats måste ju ha en beatles affisch!



tjoo adolf här, tänkte lägga in några extra rader bara!
Kan väl börja med att säga att de senaste dagarna har varit riktigt najs.. Påsken har gjort så det inte blivit så mycket med jobbsökande eftersom det mesta varit stängt så vi har chillat och besökt några nya ställen som phillen skrev om tidigare. Igår ringde robeerrtoo (italienskt utal) från tommy hilfiger och ville ha intervju med mig så drog dit idag och ska provjobba om 1 vecka så jag kan fortsätta ta det lugnt,yeeeeeeees, medan phillen får börja slita men det är jävligt roligt att han har fått ett jobb! Phillen gick och klippte luggen under eftermiddan och det tog faktiskt bara 30 min,HELT OTROLIGT! senast fick jag ju vänta 2 timmar på att det skulle bli klart.. Jag hann ändå gå iväg en stund och gjorde 2 roliga impulsköp. Först blev det macstore där jag hittade championsship manager, ett gammalt favoritspel som jag undrat över om det finns till mac och det fanns ju, kul, skitkul! Sen gick jag till Selfridges på oxford street, hamnade inne hos Aubin & Wills, sjukt snygga kollektioner btw och ögonen drogs direkt till t-shirten på bilden. Tydligen har den bara gjorts i 100 ex, special edition! Det blev ett långt inlägg nu men ändå en kort sammanfattning på allt som hänt, ciaaoooo.

2 kommentarer:

  1. Fan va nice grabbar! :D I'm so proud, fan va glad jag är för dig Phillip, det betyder att du stannar, hörde att du hade sagt till jessica att häsla mamma att typ "feed you" blev lite orolig att du inte hade no moneyzzz...Miss you, JAG MÅSTE KOMMA OCH HÄLSA PÅ!!!! MAJ OK MAJ! Blir så glad att jag nästan vill drop a tear (haft några drinkar.)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Den som arbetar som en slav äter som en kung! Affärsmannen plöjer sin åker med tungan.

    SvaraRadera