torsdag 1 april 2010

It's a GREEEEAAAAT DAAAAAAY!


Solen skiner och fåglarna kvittrar idag!
vad händer idag?
idag ska jag på min första intervju med fcuk och adolf ska på sin andra på reiss.
Är inte så jätte nervös vill bara inte göra bort mig totalt haha
nejrå det kommer gå galant, får vi hoppas. vad händer annars idag? jo om intervjun går bra för adolf så ska han jobba lite och visa vad han kan, och efter min intervju så ska jag in djungeln igen och söka jobb har 15cvn och hade tänkt att bli av med dom!
går dagen så lämnade jag ut jäklit många cvn men har inte får svar. man vet aldrig dom kanske ringer idag! man måste vara positiv känner jag annars gräver man bara ner sig. vet inte varför jag känner mig stressad för att skaffa ett jobb, känns som att det är en stor hund som jagar mig och om jag inte skaffar ett jobb så kommer den bita av min brak! men måste sluta tänka så och börja koncentrera mig, got to bring my A game you know ;)
en annan rolig grej är ju att man fått ett mejl från en mode agentur som verkar halvt seriöst så där, men det var inte direkt bollywood av det hela dom hade några riktigt sköna pics och vissa modeller som det har gått riktigt bra för. vad ska jag göra nu? nu tänkte jag chillagalet har intervju kl 2 och orkar inte åka till west end innan intervjun. blir väll party själv i lägenheten om inte våra indiegrannar vill komma över! peace!!!

3 kommentarer: