torsdag 29 april 2010

life's a bitch

jag köpte min favorit kaka idag som kommer ifrån M&S jag brukar köpa den på matrasten bara 39pence! IAF idag så tänkte jag nej nu måste jag fan börja vara nyttig (eftersom jag inte har tränat ett piss på ett tag) så efter den här kakan ska jag inte äta onyttigt på ett tag inge godis inge mera småkäka och kakor och skit. så tänkte nu ska jag avnjuta den här utomhus sakta och njuta av varje tugga jag tar och suga på den ett tag. typ som turk i scrubs när han får diabetes och bara får äta typ en choklad bit i månaden eller nått sånt..
så iaf jag är på väg och jag är på verkligen bra humör för jag tänkte efter den här goda kakan kommer jag ha kraft att börja vara nyttig och så luktar jag på den nybakade kakan med chocklad bitar och russin och jordgubb och en massa mums på! iaf så kommer jag ut med solen i ansiktet så börjar jag gå mot parken nöjd som en 8åring med 21växlad cyckel iaf så känner jag att min påse blev plötsligt lätt..... så tittar jag på påsen och tittar bakom mig så ser jag att jag har tappat kakan och trampat på den utan att jag märkt något!
jag går tillbaka och spänner knytnäven och håller mig för att börja skrika..... iaf sen efter det så kändes dan väldigt tung. det blev mulet och det kom inte så mycket kunder..

typ så såg den ut men den är stoooor nästan lika stor som min hand! och det är frukt i den och den smälter i munnen och den är saftig som faaaAAAAAN!

2 kommentarer:

  1. hahaha Oh no!! hallå, kan du ringa mig igen?! :) vill nått speciallet?

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA, ser händelsen så tydligt framför mig. Bummer!!

    SvaraRadera