lördag 10 april 2010

Svar till fishen!

Funkar tydligen inte att kommentera för mig så jag svarar här! Tycker det ska bli jävligt roligt att ni kommer =) Då blir det stort smekkalas! Lönen i england är inte så bra, mellan 6-9 pund i timmen beroende på erfarenhet och vilken butik det är. Alla butiker har provision på nått sätt, antingen procent eller pund på det man säljer. En butik har att säljer man för 500 pund en dag får man 15 pund, 1000 pund får man 30 osv.. Så snittar man 500 om dan så blir det 300 pund extra i månaden så då blir det en schysst lön ändå. Det ska man nog kunna fixa =) Skjortan från Our Legacy hittar du på deras onlineshop annars finns den säkert i någon butik i oslo!




Puss & Kram/
Moddelutten

1 kommentar:

  1. Christopher Råsberg12 april 2010 kl. 18:47

    haha:D Tack modde för Svaren! Ja det blir as nice när vi kommer. Kul att ni kallar mig fishen fortfarande:P det flyter inge bra på min tunga! haha. The two vikings! Är sjukt taggad på o komma. Det är fortfarande lika intressant att läsa eran blogg. Jag håller dock inte med om tiger woods. han är fan en fitta! haha:D hans fru är snygg och hon borde ha lite vätt och dumpa den slugna horan! tare lungt och hoppas du får jobb på fcuk eller tommy hilfiger.. Byeeeeeeee

    SvaraRadera