tisdag 4 maj 2010

ledig 3dar igen?

TJA!
vaknade av mig själv kl8 av nån konstig anledning och då var adolf vaken och taggad på att dra till jobbet. iaf idag är jag ledig... ovanligt. och jag är ledig tills fredag. så idag har jag bara suttit och pillat navelludd tills jag kom på en bra ide att dra till canary wharf och köpa ett tv spel!!!!!
så jag gick dit och när jag kom fram så låg det bara där framför mig som ett tecken att jag måste köpa den, det var som att gud hade lagt den där for a reason...
det blev The lord of the rings conquest! hahahah*CHOSE YOUR SIDE IN THE WAR OF THE RING!
*PLAY HOW YOU WANT!
*EPIC ONLINE BATTLES!
hahah wicked! så nu vet jag vad jag ska göra dom lediga dagarna. knulla frodo, knäcka nacken av gollum och raka skallen av gandalf! Borde jag skaffa ett liv? kanske...Let the games begin
efter jag har kickat en fet

2 kommentarer:

  1. Vi kommer den 18de maj ;) fixa ledigt! :D

    SvaraRadera
  2. klockrent inlägg phille, speciellt de sista.

    SvaraRadera