torsdag 13 maj 2010

borde inte jag vara bra på att koka ris?


hej hej
lagar lite mat (RIS) och det går åt helvete luktar bränt som fan. tur är det att adolf ska äta det hahah. nej men seriöst imorgon är det min sista dag på french connection och sen är det ledigt hela helgen! WHOOHO sen på måndag börjar jag på GANT PÅ REGENT STREET! WHOOHOO!
sen på tisdag kommer min farsa och mina systarar WHOHOO! kommer blir så jävla kul! ser verkligen fram emot allt det där!
idag har jag jobbat till halv 9 vilket var skit chill. har bara gått runtoch lallat på jobbet och btw jag åt 5 as goda kakor idag så jävla nice, skiter btw i att bli fit! går ju ändå inte plus att det är sexigt att ha lite hull! om man nu kommer få det liksom.
vad händer imorgon? jag ska klippa mig hade jag tänkt ser ut som en jycke i håret och från profil ser jag ut som en hockey spelare. sen kanske man åker hem till sverige om gud vill!
aja ska äta bränt ris och en skopa kallt grus mums :)
Simon & Garfunkel – Cecilia

1 kommentar:

  1. Christopher Råsberg20 maj 2010 kl. 20:40

    hahaha Ris är Mintras specialite

    SvaraRadera